خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه باور خودرا تغییر دهیم؟

چگونه باور خودرا تغییر دهیم؟

باور به زبان ساده همان ذھنیتی است که بر ضمیر ناخودآگاه ما وجود دارد . باور انواع مختلفی دارد که برخی از آنان به شما برای موفقیت و پیشرفت کمک میکنند ؛ و برخی دیگر نیز برعکس باعث پس رفت و شکست شما میشوند . باورها را به طور کلی میتوان به دو دسته باورهای منفی و باورهای مثبت تقسیم کرد.

اگر از تاثیر باور بر زندگیتان با خبر شوید و بدانید که اساس اصلی قانون جذب باور است هر چه زودتر به دنبال راه هایی برای تغییر باور های غلط و یا همان منفی خود می گیرید . همینطور به دنبال راه های برای چگونگی شکل گیری باور ها درست یا همان مثبت می افتید .


در اصل مکانیزم جهان هستی اینگونه است که باور های مارا به ما ثابت میکند ، اگه ما باور داشته باشیم که دنیا جای خوبی نیست . یا اینکه پول به اندازه ی کافی در این دنیا نیست و ... جهان هستی به ما این موضوع را ثابت میکند.

به خاطر همین موضوع است که میگویند به تعداد تمام آدمهای دنیا ، دنیاهای مختلف وجود دارد. یعنی هرکسی دنیارا طبق باورهایی که دارد، میبیند.حتما دیده اید آدم هایی که همیشه شادوخندانند و آدم هایی که همیشه غمگین و نالانند یا دو مغازه داخل بازار کنار هم دیگر، یکی پر از مشتری و دیگری سوت و کوراست.


تقریبا تمام باورهای ما از سن 1 تا 10 سالگی توسط خانواده ، فرهنگ جامعه ، مذهب ، دوستان و الگوها ، رسانه ی جمعی ، آموزش و پرورش و معلمین ایجاد میشوند . به فرض مثال در بحث پول : اگر در کودکی به کرّات شنیده یا دیده باشیم که پول خوب نیست یا پولداران خوب نیستند یا پول چرک کف دست است ،یا پول معنوی نیست یا بارها دیده باشید که وقتی اسم پول در خانه می آید، مشاجره ای سر میگیرد، ضمیر ناخودآگاه ما تعريف پول را متوجه میشود و زمانی که بزرگتر میشویم و خودمان وارد بازار کار میشویم تمام تلاش خودرا میکند که پول رااز ما دور کند.

به خاطر همین موضوع هست که قانون جذب در اکثر مواقع جواب نمیدهد، مثلا: ما وقتی به یکی از دوستانمان فکر میکنیم چند دقیقه ی بعد باما تماس میگیرد ولی وقتی به پول فکر میکنیم خبری از آن نیست! چون ما باورهای متضاد با پول داریم.


چگونه میشود باورها را تغییر داد ؟

ما باید از همان مکانیزمی که باورهای ما را شکل دادند، استفاده کنیم. برای تغییر آنها يعني با شنیده ها و دیده ها یا تکرار کلمات یا به اصطلاح جملات تاکیدی سعی کنیم تا دیدگاه خود را تغییر دهیم.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده