خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کِ مثلِ:کتاب خواندن درقرنطینه

کِ مثلِ:کتاب خواندن درقرنطینه

بخش هایی ازکتاب تسلی بخشی های فلسفه اثرآلن دوباتن


وقتی عشق ما را در هم شکسته ، تسلی بخش است که بشنویم خوشبختی هرگز جزئی از برنامه نبوده است. فقط یک اشتباه مادرزادی وجود دارد، و آن این است که می پنداریم زندگی می کنیم تا خوشبخت باشیم… تا زمانی که بر این اشتباه مادرزادی پافشاری کنیم جهان پر از تناقض به نظرمان می رسد؛ زیرا در هر قدمی، در مسائل کوچک و بزرگ، مجبوریم این امر را تجربه کنیم که جهان و زندگی قطعا به منظور حفظ زندگی سرشار از خوشبختی آرایش نیافته اند. به همین دلیل سیمای تقریبا همه افراد سالخورده حاکی از احساسی است که ناامیدی خوانده میشود.

ممکن است دستیابی به خوشبختی دشوار باشد، ولی موانع آن عمدتا مالی نیستند.

ما شک های خود را فرو می خوریم و از گله پیروی می کنیم، زیرا نمی توانیم خود را پیشگام درک حقایق دشواری بدانیم که پیش از این ناشناخته بوده است.

______________________________________________

بخش هایی ازکتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس


اگر کرم ابریشم بخواهد تا ابد کرم ابریشم بماند، اگر به این نتیجه برسد که آشوب و دردسرهاى تبدیل شدنش خارج از توان تحملش است، هرگز نخواهد فهمید که مى‌توانسته تبدیل به چه موجودى بشود. به نظر شما هم این تغییر کلى در زندگى‌اش دردناک نیست؟ فکر نمى‌کنید ترسناک و دشوار است؟ البته که هست. اما اگر او با ترسش مقابله نمى‌کرد، اگر اجازه نمى‌داد تغییرات او را به آن کسى که واقعا هست تبدیل کند، ما هرگز نمى‌فهمیدیم او چه موجود زیبایى است و خودش هم هرگز نمى‌فهمید که مى‌تواند پرواز کند.


شادى به اینکه کجا هستى ربطى ندارد، به کسى که هستى مربوط مى‌شود. (خودت باش دختر – صفحه ۲۲)


وقتى واقعا چیزى را بخواهید راهى براى به دست آوردنش پیدا خواهید کرد اما وقتى از ته دل خواستار چیزى نباشید برایش بهانه جور مى‌کنید. (خودت باش دختر – صفحه ۲۷)


مردم به همان اندازه‌اى به شما احترام مى‌گذارند که به آنها اجازه مى‌دهید. (خودت باش دختر – صفحه ۶۵)


گاهى اوقات تصمیم به تمام کردن یک رابطه، حتى اگر به قیمت شکسته شدن قلبتان تمام شود، بزرگ‌ترین لطف در حق خودتان است. (خودت باش دختر – صفحه ۶۷)



کسى نمى‌تواند به شما بگوید رویایتان چقدر بزرگ است. (خودت باش دختر – صفحه ۷۲)

_____________________________________________

بخش هایی ازکتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاب


«تا حالا دقت کرده بودی وقتی کاملا در چیزی غرق می­‌شوی، تمام مشکلات یا خودگویی‌­های ذهنی منفی‌­ات ناپدید می­‌شوند؟ وقتی به طوری کاملا حقیقی و شناختی درگیر انجام فعالیت یا تمرینی می­‌شوی، آن بگومگوهای درونی ساکت و ساکت‌تر می‌­شوند. گلف­‌بازها، تنیسورها، متفکران، بافندگان، موزیسن­‌ها، هنرمندان و دوندگانی که بین ما حضور دارند، دقیقا می­‌دانند که من چه می­‌گویم. ورزشکاران این را «تمرکز خیلی بالا» می­‌نامند، و خبر خوب این است که تو می‌­توانی با «تمرکز خیلی بالا» عملکرد بهتری نیز داشته باشی! وقتی می­‌توانی تمرکزت را روی کاری که در حال انجامش هستی، جمع کنی، سرانجام هوش و آگاهی‌­ات شروع به ایده پردازی می­‌کند. هربار که این کار را انجام دهی، تجربه­‌ای از اعتمادبه نفس و اعتماد­به خود را شکل می­‌دهی. تمام این­‌ها در بلند مدت روی چگونه فکر کردنت، تاثیر خواهد گذاشت.

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده