دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» اعمال ما همانند بومرنگ است...

اعمال ما همانند بومرنگ است...

انسان فقط چیزی را که می دهد دریافت می‌کند زندگی همانند یک بازی بومرنگ است. افکار و اعمال و گفتار انسان دیر یا زود به سوی او باز می گردند و این بازگشت با دقت و صحتی متحیرکننده انجام می پذیرد این همان قانون حاصل کردار انسان است که سانسکریت برای "بازگشت" ارائه می دهد.چه متوجه باشید چه نباشید، شما هم‌اکنون در حال پرتاب بومرنگ هستید. همان‌طور که به احتمال قوی می‌دانید، بومرنگ یک تکه چوب خمیده است که شما آن را پرتاب می‌کنید و پس از چندین چرخش، سرانجام به سمت شما بازمی‌گردد. در بازی زندگی، شما هر روز بومرنگی را پرتاب می‌کنید و این کار را در اغلب اعمال و رفتارهایی که در جهان از شما سر می‌زند، انجام می‌دهید. این اعمال و رفتارها نیز همانند بومرنگ، بعدها به سمت شما بازمی‌گردد و به طور معمول در هنگام برگشت، شدت پیدا می‌کند.

<<آدمی هر اندازه که به کارد همان مقدار درو می کند>>

برای مثال یکی از دوستانم داستان خودش را برای من تعریف کرد که نشان دهنده این قانون است. گفت: ( من تمام حاصل کردارم را بر اساس عمل مشاهده نمودم هر چه که من به دیگران گفتم.

دوست من دارای حس آگاهی و وجدان بالا ای است، وی حاصل کردارش به سرعت به او برگشته است....

کسی که داناتر است مسئولیت بیشتری بر گردن دارد و شخصی که از قانون معنوی مطلع است و به آن عمل نمیکند پیامد و نتیجه بسیار بدی در انتظارش است

ترس از پروردگار (قانون)، آغاز حکمت و بصیرت است.

اگر آنچه می‌خواهید نصیبتان نمی‌شود (به عنوان مثال دوستی، عشق یا صداقت)، این احتمال را در نظر بگیرید که شما از دادن این چیزها به اطرافیانتان دریغ کرده‌اید. چیزی که از دیگران دریغ کرده‌اید از شما نیز دریغ خواهد شد. زمانی که شما شروع به دادن این چیزها کنید، در واقع جریان برگشت آن‌ها را به سمت خود فعال می‌کنید.اصل بومرنگ که کلید گمشده‌ موفقیت است بسی ساده و واضح است. بفرستید و دریافت کنید. درباره‌ی قدرتی فکر کنید که این اصل در دستان شما قرار می‌دهد تا با آن بتوانید چیزهایی را که به زندگی‌تان وارد می‌شود گزینش و تعیین کنید!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده