خرید از سراسر دنیا


» قانون جذب را دست کم نگیرید!

قانون جذب را دست کم نگیرید!

قانون جذب میگوید مشابه ها همدیگر را جذب میکنند، بنابراین همین که شما اندیشه ای را در ذهن خود می پرورانید در حال جذب اندیشه های مشابه آن نیز به خودتان هستید

در اینجا چندین نمونه را که ممکن است در زندگی خود پیرامون قانون جذب تجربه کرده باشید مطرح می کنیم

تا به حال به تفکر راجع به مسئله ناخوشایندی پرداختید؟ چنین نبوده که هر چه بیشتر به آن فکر کرده اید در نظرتان ناخوشایند تر جلوه کرده باشد؟ علت آن است که شما اندیشه خاص در ذهن دارید قانون جاذبه بی‌درنگ افکاری مشابه آن را به ذهن شما متبادر می‌کند، چند لحظه بیشتر طول نمی کشد که افکار ناخوشایند بسیاری به سوی شما روانه می شود و شرایط برای شما بد و بدتر خواهد شد ؛ بدین ترتیب هر چه بیشتر به آن موضوع فکر می کنید خاطرتان پریشان تر می شود.


حتما برایتان پیش آمده که پس از گوش سپردن به موسیقی گوش نواز هرچه کرده اید نتوانسته‌اید کلام موزون و آهنگین آن را از ذهنتان خارج کنید .آهنگ بارها و بارها در ذهن شما تکرار می شود وقتی به آن گوش می دهید حتی اگر معنای آن را هم متوجه نشوید تمام هوش و حواس خود را بر آن متمرکز می کنید به این ترتیب هر چه بیشتر اندیشه‌های مشابه این موسیقی را جذب می کنید قانون جذب به عمل در می‌آید و تفکر بیشتر راجع به آن آهنگ را در شما ایجاد می کند.


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

اصل قانون جاذبه را میتوان در چند در چند کلمه خلاصه کرد :

اندیشه تجلی خارجی پیدا می کند

افکار شما به واسطه این قانون فوق العاده قدرتمند به موضوعاتی در زندگی تان تبدیل می شوند اندیشه های شما تجلی پیدا می کنند. این مطلب را بارها برای خود تکرار کنید و اجازه دهید در ضمیر خود آگاه و هوشیار شما جای بگیرد افکار شما متجلی میشود.

اندیشه غالب یا نگرش ذهنی همچون مغناطیس است و قانون این است که مشابه ها همدیگر را جذب می کنند. در نتیجه نگرش ذهنی همواره وضعیتی را جذب می‌کند که با ماهیت آن مطابقت داشته باشد.

افکار شما به واسطه این قانون فوق العاده قدرتمند به موضوعاتی در زندگی تان تبدیل می شود اندیشه های شما تجلی پیدا می کند این مطلب را بارها برای خود تکرار کنید و اجازه دهید در زمین خود آگاه و هوشیار شما جای بگیرد افکار شما متجلی می شود.


ارتعاشات نیروهای ذهنی دقیقترین و در نتیجه قوی‌ترین ارتعاشاتی هستند که در هستی وجود دارد قانون جذب همانی راکه به آن فکر می کنید به شما باز می گرداند!

قانون جذب همیشه در کار است چه باورش کنید و چه نکنید قانون‌جذب قانون آفرینش است فیزیک کوانتوم معتقد است کل جهان از اندیشه شکل گرفته است شما نیز مانند همگان زندگی خود را به واسطه افکارتان و قانون جذب می آفرید.

این قانون فقط به به این خاطر که شما از آن مطّلعید متوقف نمی شود سالیان متمادی و در طول تاریخ در زندگی شما و دیگران برقرار بوده است وقتی شما از این قانون فوق‌العاده آگاه می‌شوید ناگهان در می یابید که از چه قدرت عظیمی برخوردارید و بدین ترتیب با تفکر به زندگی خود شکل و جهت می دهید.


هر وقت فکر کنید، قانون جذب هم به همان میزان فعال می شود. هرگاه تفکرات شما جاری می‌شود قانون جذب نیز کار خود را آغاز می‌کند؛ وقتی به گذشته فکر میکنید قانون جذب به کار می‌افتد و هنگامی که به حال یا آینده می‌اندیشید قانون جذب به فعالیت در می آید این فرایند ادامه‌دار است متوقف یا قطع نمی‌شود!

هر زمانی که اندیشه شما فعال است قانون جذب نیز فعال خواهد بود.

همه ما اکثر اوقات آگاهانه یا ناآگاهانه در حال فکر کردن هستیم.


وقتی با کسی صحبت می کنید یا به حرف های شخصی دیگر گوش می‌دهید در حال فکر کردن هستید.

زمانی که مشغول خواندن روزنامه یا تماشای تلویزیونید در حال فکر کردن هستید. هنگامی که خاطرات گذشته تان را یادآوری می کنید در حال فکر کردن هستید. وقتی چیزی را برای آینده در نظر میگیرید در حال فکر کردن هستید. هنگامی که رانندگی می کنید در حال فکر کردن هستید. صبحانگاهان که خود را برای تمام روز آماده می‌کنید در حال فکر کردن هستید. اکثر ما تنها وقتی خواب هستیم فکر نمی کنیم، گرچه نیروهای جذب از طریق آخرین تفکرات قبل از خواب ما عمل می کند پس سعی کنید با افکار خوب و شیرین به رختخواب بروید. افکارتان را انتخاب کنید ،خواهید دید که می توانید زندگیتان را تغییر دهید.

ناامیدی اصلا معنا ندارد در هر شرایطی زندگی شما قابل تغییر است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده