خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» هر انگشت چه می گوید!

هر انگشت چه می گوید!

تست روانشناسی انگشت

علاقه شما به هر انگشت می‌تواند برخی از ویژگی‌های شخصیتی شما را برملا کند. به انگشتان دست خود با دقت نگاه کنید. به کدام یک بیشتر از بقیه علاقه دارید؟


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

انگشت شست

این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند اقتصاددانان خوبی هستند و معمولاً از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. توصیه کارشناس ما برای گروهی که انگشت شست خود را دوست دارنداین است که،به مسائلی مثل طلا و دلار که ذهن عموم را اشغال کرده است ،توجهی نکند. شما می‌توانید به ایده‌های تازه فکر کنید،درست مثل عکاسی که دور ایستاده است و از تجمع هزاران عکاس در اطراف یک تیم ورزشی عکسی برای بردن تمام جوایز عکاسی برمی‌دارد.


انگشت اشاره

در تست روانشناسی انگشتان دست، این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند انسان‌های کاری هستند و به طور کلی به وجدان کاری خوب و موفقیت زیادی در کارهایشان دارند. کارشناس ما به این گروه از افراد توصیه می کند چند هفته روی این موضوع مهم تمرکز کنند:آیا ما درست در جای خودمان قرار گرفته‌ایم؟ پاسخ به این پرسش البته به "شرطی که صادقانه باشد"رمز موفقیت تمام مردم جهان است.


انگشت وسط

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می دهد؛ افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند. افراد این گروه معمولا افراد موفقی هستند. در واقع نکته مهم این است که این افراد حتی اگر در نگاه عموم چهره موفق نباشند،اما در ذهن خودشان هستند و این رضایت از خود به نوعی بزرگترین موفقیت است.


انگشت انگشتری

این انگشت نماد محبت و عشق است که کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند ،انسان‌های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند.توصیه کارشناس ما برای این گروه از افراد این است که واقع بین باشند.شما از محبت کردن به دیگران لذت می برید،این الزاماً دلیلی برای مهربان بودن دیگران با شما نیست. شما بارها از این رفتار دیگران دلتان شکسته است، اما باید به جای است غصه خوردن خودتان را خوشبخت احساس کنید که در این دنیا هنوز می توانید به آدم ها مهربان باشید!


انگشت کوچک

این انگشت نماد خانواده و فرزند است و کسانی که به این انگشت علاقه‌مندند،افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند. این گروه از افراد آدم های خلاّق اما بسیار بی اراده هستند.مشکل این افراد نداشتن قدرت ریسک در زندگی است. توسعه کارشناس ما به این گروه از افراد یک بار برای همیشه پا را درون آب گذاشتن است. بگذارید ترس تان بریزد؛ شما آنقدر خلاق هستید که از ترس جان تان شنا کردن را به سرعت بیاموزید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
نظرات
arrow
عالی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده